Poradna DeLonghi Dinamica ECAM 350.75.S

Autor: Jakub | Vloženo: 01.02.2021 000 19:27 | Témata: Poradna DeLonghi Dinamica ECAM 350.75.S

Jakub

Nefunkční sypaná káva

Dobrý den,
mám kávovar doma zhruba hodinu a zkusil jsem sypanou kávu. Postupoval jsem přesně podle návodu a bod po bodu. Nasypal jsem přiloženou odměrkou dané množství kávy a nasypal ho do místa tomu určenému. Pak na mě vyskočila hláška, že není vložen dostatek kávy. Když jsem otevřel prostor pro sedlinu, káva byla nasypána úplně všude v místech pro tu sedlinu. Vše jsem vyčistil, vysál a vše udělal znovu od začátku. Výsledek úplně stejný. Káva se nezačala dělat a hned hláška, že mám nasypat kávu a po nasypání všechna čerstvá káva v místech pro sedlinu. Co s tím? Reklamace? Děkuji za info

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    12. února 2021

    Dobrý den,

    je potřeba postupovat tímto způsobem:
    1) Zapnout kávovar a vyčkat na to až bude připraven k provozu
    2) Zvolit na kávovaru volbu předemleté kávy
    3) Nasypat 1 plnou odměrku kávy (pokud kávovar kávu neregistruje, zkuste přidat větší dávku kávy)
    4) Ihned zvolit přípravu kávy.

    Pokud se stále nebude dařit, zkuste nás prosím kontaktovat na zákaznické lince DeLonghi, rádi s Vám budeme situaci řešit.

    Děkuji
    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.