Poradna DeLonghi Dinamica ECAM 353.75.W

Autor: Registrovaný uživatel | Vloženo: 22.08.2019 000 18:36 | Témata: Poradna DeLonghi Dinamica ECAM 353.75.W

Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Nefunguje volba Espresso z predemleté kávy

Dobrý den, máme kávovar asi týždeň a mali sme už zomletu kávu tak sme ju chceli použiť..keď sme postupovali podľa návodu, kávovar bol zapnutý, zvolili sme voľbu zrníček tisknutím do zobrazení odmerky..tak sme nasypali odmerku kávy do nádržky pre mletú kávu...potom volba espr. LONG, a počas prípravy kávy sa to stoplo a napísalo že máme nasypať kafe do zásobníka na předemletú kávu...tak sme to skúsili opäť spustiť a písalo to isté...vypli sme kávovar a opäť zapli urobili inú kávu zo zrnkovej zo zásobníku, mysleli sme že to pomôže...a u druhej kávy skúsili zase rovnaký postup..tentokrát sme kávu nasypali po vyzvaní kávovaru nie pred stlačením voľby kávy a zase nič...takže v zásobníku skončili dve dávky :-( prosím ako túto kávu z kávovaru dostať von aby sa nepoškodil? V návode na to upozorňujú a máme strach že už sme niečo pokazili..ďakujem!

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    30. srpna 2019 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš dotaz. Váš kávovar funguje správně.

    Káva LONG je speciální receptura, kdy při přípravě ze zrnkové kávy je dávka kávy rozdělena na 2x, na 2x semleta a na 2x spařena, vydávána po impulzech.

    Při přípravě z předemleté kávy - v návodu odstavec: 10.5 "Příprava kávy z předemleté kávy" je upozornění, že se na displeji v polovině přípravy kávy LONG objeví vzkaz “NASYPAT PŘEDEMLETOU KÁVU”. Nasypejte tedy znovu jednu rovnou odměrku předemleté kávy a stiskněte OK.
    (při kávě LONG si tedy předemletou kávu rozdělte na 2x a na 2x ji tam nasypte).

    Po přípravě kávy nebo po vypnutí a zapnutí kávovaru Vám všechna předemletá káva propadne do nádobky na kávové sedliny.
    Pro jistotu prosím vyčistěte spařovací jednotku dle návodu (ponořit do vody na cca 5 minut).

    V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte přímo na naší zákaznické lince.
    Děkuji a přeji hezký den.

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 23. srpna 2019 - Oficiální zástupce obchodu ONLINESHOP.cz

    Dobrý den,
    ohledně Vašeho problému prosíme o kontaktování servisního střediska DeLonghi, kontakt Vám zasíláme níže:

    https://www.delonghi.com...

    Děkujeme za Váš dotaz.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.