Poradna DeLonghi Dinamica Plus ECAM 370.85.SB

Autor: | Vloženo: 12.03.2020 000 17:31 | Témata: Poradna DeLonghi Dinamica Plus ECAM 370.85.SB

Vodní filtr

kávovat mně hlásí výměnu vodního filtru. Nevím na kolik asi káv, ale filtr vydržel měsíc a půl a kávu vaříme 4 denně. Při zapnutí kávovar hlásil výměnu filru. Jelikož nemám, filtr jsem vytáhla a nádobku zasunula zpět. Při zapnutí začal kávovar vydávat příšerný zvuk a voda co vytéká při spuštění netekla. Kde je závada, co jsem udělala špatně. Děkuji

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    13. března 2020 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,

    ano, výměna filtru probíhá nejpozději po 2 měsících používání nebo dle výzvy kávovaru (kávovar si počítá spotřebované litry vody).
    Kávovar lze používat i bez vodního filtru.
    Pokud Vám kávovar po vyjmutí filtru začal vydávat hlasité zvuky, bude jej potřeba zavodnit, tzn. zasuňte dávkovač vody (tj. tryska pro výdej horké vody) a z Menu zvolte volbu "Teplá voda" - po odtečení horké vody (čímž se zbavíte vzduchových bublin), by měl kávovar normálně fungovat.

    V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince.
    Děkuji a přeji hezký den.

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
    e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 13. března 2020 - Oficiální zástupce obchodu ONLINESHOP.cz

    Dobrý den,

    doporučujeme Vám kontaktovat přímo servisní podporu výrobce.

    Děkujeme za Váš dotaz.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.