Poradna DeLonghi Intensa ECAM 23.420.SB
-
4. ledna 2021 -
Oficiální zástupce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Dobrý večer,
možné to je, ale spíš jen voda neprotekla větším množstvím kávy a při příští přípravě bude vše zase v pořádku. Zkuste spustit přípravu z mleté kávy znovu, ale do násypky nic nedávejte - pokud proteče voda naprázdno, pak kávovar ucpaný není.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Michal Jirek
Čerstvá Káva
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano (1)
- Ne
-
5. ledna 2021 -
[email protected]
Dobry den, zkusil jsem naprazdno, ale voda neprotece. Pouze se rozsviti kontrolka plneho zasobniku sedliny (i kdyz je prazdny) a varovny trojuhelnik. Co s tim?
Dekuji
Mrzena
-
7. ledna 2021 -
Oficiální zástupce obchodu ČERSTVÁ KÁVA
Dobré ráno,
v tomto případě je potřeba vyčistit spařovací jednotku, postup je popsaný v návodu k obsluze - stačí ji vyndat a důkladně propláchnout pod teplou vodou bez použití saponátu.
S pozdravem
Michal Jirek
Čerstvá Káva
-
DeLonghi Group Zákaznická linka
26. února 2021
Dobrý den,
nejprve je potřeba vyčistit násypku na předemletou kávu (zasunutím např. čistícího štetečku), je potřeba aby káva propadla dolů.
Dále je potřeba vyčistit spařovací jednotku. Postupy čištění najdete v návodu.
V případě dalších dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat.
Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
e-mail: [email protected]
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.