Poradna DeLonghi Magnifica ESAM 3000.B

Autor: | Vloženo: 18.05.2019 000 22:15 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica ESAM 3000.B

Připravená káva je občas velmi slabá

Při používání stejné kávy a stejného nastavení se jedna káva připraví výborná s pěnou a další je pouze hnědá voda - pít se nedá - vyléváme. Nepodařilo se mi zjistit, v čem je problém, frekvence nepodařené kávy je naprosto nevyzpytatelná.

  • 20. května 2019 - Oficiální zástupce obchodu ONLINESHOP.cz

    Dobrý den,
    ohledně Vašeho problému prosíme o kontaktování servisního střediska Delonghi, kontakt Vám zasíláme níže:

    https://www.delonghi.com...

    Děkujeme za Váš dotaz.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    21. května 2019

    Dobrý den,

    zkontrolujte nastavení hrubosti mletí. Zkuste sledovat délku mletí, pokud se při stejném nastavení délka mletí u více káv liší, bude pravděpodobně problém v mlýnku, který nenamele dostatečné množství kávy.

    Doporučujeme kontaktovat nejbližší servis, který zjistí příčinu problému, můžete si jej vyhledat zde: https://www.delonghi.com...

    V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince.
    Děkuji a přeji hezký den.

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
    e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.