Poradna DeLonghi Magnifica ESAM 4500

Autor: | Vloženo: 28.08.2017 000 10:49 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica ESAM 4500

Kávovar nemá dostatečný tlak

Už podruhé se stalo, že kávovar jako by ztrácel tlak k napouštění vody zvolené kávy. Teče velice pomalu. I při zapnutí a vypnutí voda jen pokapává.Trysky jsou čisté, odvápňujeme pravidelně, spařovač také čistíme. Po první reklamaci nám byl přístroj vrácený s tím, že udělali odvápnění a je vše v pořádku. Tak se ptám, když také odvápňujeme jak si přístroj řekne proč stejně nefunguje jak má?
Děkuji za odpověď.

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    29. srpna 2017

    Dobrý den,

    podle popisu opravdu nedokážeme takto na dálku posoudit, v čem může být problém. Určitě zkuste ještě jednou kávovar odvápnit, zejména pokud máte tvrdou vodu, je možné, že je problém v usazeném vodním kameni.
    Nejlepší bude nechat kávovar prohlédnout v odborném servise, doporučuji CESK Brno, který v rámci záruční lhůty zařídí svoz kávovaru z celé ČR zdarma a jistě příčinu problému objeví:
    Cesk a. s., Jarní 44i, 614 00 Brno, tel. 511 189 990, 733 736 937, e-mail: [email protected]

    Případně kontaktujte servisy v Praze:
    PH SERVIS, Darwinova 5, Praha 4, tel. 266 310 574, 261 392 015, e-mail: [email protected]
    MECHANIKA PRAHA, Lukášova 5, 130 00 Praha 3, tel. 736 763 622, e-mail: [email protected]

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.