Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 21.117.SB

Autor: | Vloženo: 19.07.2018 000 08:50 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 21.117.SB

Mlýnek neumele, nezapíná se

při zapnutí kávovar provede vyplach a potom už nejde .Při posunu spařovací jednotky se ozývají dost velké rány/rázy/.



  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    19. července 2018

    Doporučuji návštěvu autorizovaného servisu.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    24. července 2018

    Dobrý den,

    zkontrolujte tedy správné vložení spařovací jednotky, které máte popsané i znázorněné v návodu kávovaru - zasuňte spařovací jednotku zpět do držáku, zatlačte na nápis PUSH, až uslyšíte zvuk zaklapnutí. Pokud je těžké spařovací jednotku dosadit na místo je třeba ji uvést do správné velikosti stiskem páček (v návodu jsou i obrázky).
    Poté zkontrolujte, zda se červená tlačítka vysunula směrem ven.

    Pokud máte spařovací jednotku správně zasunutu a mlýnek stále nemele (můžete vyzkoušet přípravu kávy z předemleté kávy), bude problém v zaseknutém mlýnku (v kávě se může objevit cizí těleso, který se v mlýnku zasekne - kamínek, dřívko nebo je ucpaný kávou např.při příliš jemném mletí).

    Pokud by byl problém v mlýnku, bylo by potřeba předat kávovar servisu, který mlýnek rozebere a vyčistí, toto jsou naše hlavní servisy:
    Cesk a. s., Jarní 44i, 614 00 Brno, tel. 511 189 989, 733 736 937, e-mail: [email protected]
    PH SERVIS, Darwinova 5, Praha 4, tel. 266 310 574, 261 392 015, e-mail: [email protected]

    Případně napište na naši zákaznickou linku, můžeme vám vyhledat nejbližší servis.

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
    e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.