Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 21.117.SB

Autor: | Vloženo: 26.01.2019 000 17:29 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 21.117.SB

Slabý tlak páry DeLonghi ECAM 21.117 W

Dobrý den, po několika týdnech, zakoupen 12-2018, již prakticky nelze vytvořit mléčnou pěnu na cappucino, latte apod.zkoušeny různé druhy mléka, teploty, úhly atd. Nejpravděpodobnější příčina se mi zdá oslabení tlaku páry. Prosím o info, jak postupovat nebo reklamovat. V případě reklamace budeme tedy měsíc bez kávovaru ? Děkuji

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    28. ledna 2019

    Dobrý den,

    Mléko musí být při napěňování vychlazené z lednice, ideálně 5 stupňů Celsia, nejlépe polotučné (ale není podmínka, někomu vyhovuje spíše plnotučné, ale nesmí se přepálit).

    Mléko nesmí projít teplotou nad 70 stupňů Celsia, jinak pěna spadne a už nepůjde napěnit. Je ideální šálek držet při napěňování v ruce a jakmile začne pálit, napěňování ukončit.

    Použijte polotučné mléko, vychlazené z lednice, trysku ponoříte jen kousek pod hladinu mléka, hrnek držte nejlépe pod úhlem 45 stupňů a hrnek držíte v ruce (pokud by začal být moc horký, tak pěnění ukončete, jak se vám mléko přehřeje, pěna spadne).

    Pokud se domníváte, že kávovar nepracuje správně, reklamujte jej u svého výrobce nebo přímo v některém servisu DeLonghi, hlavní jsou tyto:
    Cesk a. s., Jarní 44i, 614 00 Brno, tel. 511 189 989, 733 736 937, e-mail: [email protected]
    PH SERVIS, Darwinova 5, Praha 4, tel. 266 310 574, 261 392 015, e-mail: [email protected]

    Případně nás kontaktujte na emailu zákaznické linky, vyhledáme vám nejbližší servis:
    Děkuji.

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
    e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.