Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Autor: | Vloženo: 25.11.2016 000 08:41 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Čištění

Dobrý den, máme kávovar nový 2 dny a po každém zapnutí svítí červený trojúhelník s vykřičníkem. Pokaždé ho podle návodu vyčistíme a objeví se stejne znovu.

  • Carlos

    Carlos

    29. listopadu 2016

    máte ho při čištění vypnutý vzadu hlavním vypínačem?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Kateřina

      29. listopadu 2016 - Kateřina

      V návodu je, aby byl v poloze 1. Kdyz po me chce po dni zas cistit staci ho vzadu vypnout a zapnut a jiz cisteni nesviti. Ale pouze den. Druhy den zas kontrolka sviti.


  • Jirka

    Jirka

    4. prosince 2016

    Bohužel mně to dělá od začátku to samé, každé ráno svítí červený trojúhelník a následné čištění vnitřku a spařovací jednotky nepomáhá (nevím co mám přesně čistit kávovar je nový a uvnitř čistý). Musím kávovar vždy vypnout a zapnout zadním vypínačem, pak je ok do druhého dne, jak je delší dobu vypnut předním vypínačem, tak po zapnutí se rozsvítí červený trojúhelník. Nevíte jestli tam je nějaké čidlo, které může být znečištěno, případně jak kávovar pozná, že je znečištěn? V návodu jsem nic nenašel. Asi dělám něco špatně, ale nevím co.
    Napsal jsem i na zastoupení, ale zatím bez reakce.
    Díky za případnou radu.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (3)
    • Jirka

      29. prosince 2016 - Jirka

      Napsal jsem na zastoupení a dostal tuto odpověď:
      V tomto případě prosím kontaktujte servisní místo a uplatněte záruční opravu.
      Nevím z jakého jste regionu ale mohu doporučit:
      Cesk a. s., Jarní 44i, 614 00 Brno, tel. 511 189 990, 777 745 946, e-mail: [email protected]

      MECHANIKA PRAHA, Mechanika Praha-servis, Lukášova 5, 130 00 Praha 3, tel. 736 763 622, e-mail: [email protected]



  • garns

    garns

    27. prosince 2016

    Po koupi tohoto přístroje mám stejný problém, vždy ráno po zapnutí svítí červená kontrolka s vykřičníkem.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Kateřina

      27. prosince 2016 - Kateřina

      Volal/a jste do nejakeho obchodu pro radu? Nam zatim nedokazal nikdo odpovedet.


  • Marián

    Marián

    27. prosince 2016

    Presne to isté. Trojuholník sa objavil ihneď po druhej káve v prvý deň používania. Nepomohlo, žiadne vyčistenie.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne
    • Kateřina

      29. prosince 2016 - Kateřina

      Zkoušel jste to nějak řešit?


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.