Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Autor: | Vloženo: 23.07.2017 000 13:52 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Protekani vody do zasobniku na odpad z kavy

Dobry den, tento kavovar vlastnim 2 tydny, predtim jsem mela starsi typ a po udelani kavy se vzdy odpad dal do zasobniku ve forme "puku" a byl suchy. U tohoto kavovaru se puky nevytvori, udela se jen "mokra hromadka", coz si myslim, ze by nemelo byt. Voda take proteka pri delani kavy do zasuvky na pokladani hrnku. Je to na reklamaci nebo je tam neco spatne nastavene? Dekuji za odpoved.

  • PENERINI

    PENERINI

    23. července 2017

    Kupte si kavovar JURA. prece nejste tak bohata abyste si kupovala levne veci

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne (36)
  • 24. července 2017 - Oficiální zástupce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Dobré ráno,

    podle Vašeho popisu je káva pravděpodobně příliš najemno namletá, popř. je dávka kávy moc velká - zkuste změnit nastavení hrubosti mletí kávomlýnku, např. o dvě čísla výše. Změna nastavení hrubosti se naplno projeví po cca třech připravených kávách.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Michal Jirek
    ČERSTVÁ KÁVA

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (4)
    • Veronika

      24. července 2017 - Veronika

      Dobre rano,
      hrubost m nastavenou na silu 5, pak uz je tam jen jedna, ta nejvyssi. Takze tim to asi nebude. Voda mi proteka i do te nadoby pred kavovarem.


  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    24. července 2017

    Dobrý den,
    je normální, že určité množství vody odtéká do odkapávací nádobky. Odkapává tam voda a pára, vznikající při přípravě kávy.
    "Mokrá hromádka" by mohla být způsobena "příliš hrubě namletou kávou" - v návodu máte postup na úpravu hrubosti mletí. Zkuste upravit hrubost mletí o 1 stupeň ve směru k číslu 1 a to při chodu mlýnku, tj. při mletí. Úprava mletí se pak projeví při třetím šálku, pokud nepomůže, opět zkuste o 1 stupeň (mezi čísly jsou i mezičísla, tj. celkem 13-stupňů mletí).
    Pokud nepomůže úprava hrubosti, doporučuji kontaktovat servis:
    Cesk a. s., Jarní 44i, 614 00 Brno, tel. 511 189 990, 733 736 937, e-mail: [email protected] (v rámci záruční opravy svoz z celé ČR zdarma)
    PH SERVIS, Darwinova 5, Praha 4, tel. 266 310 574, 261 392 015, e-mail: [email protected]
    MECHANIKA PRAHA, Lukášova 5, 130 00 Praha 3, tel. 736 763 622, e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne (6)
  • Tomáš

    Tomáš

    22. září 2017

    Tohle nám kavovar taky dělal ,ze začátku krásné puky a potom mokré hromádky následoval servis přetěsnění opraveno, kavovar jsem donesl dom nechal do druhého dne k vůli nízké venkovní teplotě (mrzlo),ráno du natěšeně vařit kávu a ona teče voda z pod kavovaru na linku tak znovu servis , opraveno puky to dělalo krásný nikde nic neteklo a po 4 měsících,o5 voda v nadržce na odpad ,následoval měsíc čekáni a vráceni peněz , voda v nadržce na odpad opravdu není hrubostí pomlete kávy vše vyzkoušeno

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (41)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.