Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Autor: | Vloženo: 09.11.2017 000 14:39 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Volba dvě kávy naráz + hořkost/kyselost

Dobrý den, právě jsem ho nainstalovala podle návodu a bohužel při volbě dvě kávy najednou nateče do jednoho méně vody a do druhého více. Jak to prosím změním, nastavím, aby bylo v obou hrnečkách stejně kávy?
Druhá moje otázka se týká hořkosti kávy. Nevím kde je chyba. Zkoušela jsem chuť kávy s instalovaným filtrem i bez filtru, ale káva chutná hořce až kysele. Zkoušela jsem i různou sílu kávy, ale stále kyselá. Používáme německou zrnkovou kávu Dallmayr d´Oro Crema, která uvádí na obalu stupeň kyselosti 1 z 5, tudíž by neměla být kyselá/hořká. Poradíte prosím?

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    10. listopadu 2017

    Dobrý den,

    do obou trysek teče káva z jednoho místa, pokud teče káva z jedné trysky méně, bude tryska pravděpodobně ucpaná např. zbytky kávy, vyzkoušejte udělat několikrát proplach (krátce stisknout tlačítko kapek) a případně zkontrolovat průchodnost trysky párátkem.

    Výsledná chuť kávy je ovlivněna více faktory. Nejčastějším důvodem je, že je káva příliš hrubě umleta. Kyselá chuť kávy může být způsobena kyselou vodou nebo její nízkou teplotou. Také měkká voda, slabě upražená káva anebo moc krátká doba protlačování způsobí nakyslou chuť. Dále kávová zrna dlouho skladovaná, jejich špatná kvalita, chlorovaná voda nebo i neodpovídající druh kávy má vliv na chuť a vůni kávy.

    Doporučuji nejprve vyzkoušet jiný druh kávy, pokud nepomůže, zkusit upravit hrubost mletí - otočit mlýnek o 1 stupeň k č.1 (1=nejjemnější) - postupujte přesně podle návodu, který je přiložen u kávovaru.

    Pokud nic z výše uvedeného nepomůže, je třeba kávovar reklamovat nebo obrátit na servis.

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Martina

      13. listopadu 2017 - Martina

      Děkuji za Vaši reakci. Co se týče chuti kávy, to se mezitím vyřešilo a to tím, že jsem jednoduše vyměnila značku kávy a už není problém.
      Bohužel množství kávy z obou trysek se nezlepšilo. Kávovar je zcela nový a vše jsem nainstalovala dle návodu, jak by tam mohla uvíznout káva? První zkouška na 2 kávy už byla ta chybná, káva vytekla z jedné trysky v menším množství než z té druhé. Několikrát jsem to vyzkoušela a vždy to tak dopadlo.
      Děkuji a jsem s pozdravem,


    • DeLonghi Group Zákaznická linka

      13. listopadu 2017 - DeLonghi Group Zákaznická linka

      Dobrý den,

      pokud tedy nepomůže ani proplach, ani vyčištění párátkem, napište prosím na e-mail: [email protected]
      z jakého jste města, mohu vám vyhledat nejbližší servis, kde mohou kávovar prohlédnout a problém odstranit.

      Děkuji

      Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.