Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Autor: | Vloženo: 27.11.2017 000 13:48 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Neustále bliká kontrolka sedlina protože vyjíždí celý tácek ven

Po třech měsících je to při každé přípravě kávy, když zatlačím nádrže na vodu a sedlinu zpět je vše ok .Tácek nezaklapne a nedrží

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    30. listopadu 2017 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,

    to určitě není standartní chování kávovaru. Doporučujeme kávovar reklamovat - buď přímo u svého prodejce nebo v servisu:

    Cesk a. s., Jarní 44i, 614 00 Brno, tel. 511 189 989, 733 736 937, e-mail: [email protected] (svoz v záruční lhůtě do servisu a zpět zdarma)
    RH Vending s.r.o., tř. Tomáše Bati 1848, 765 02 Otrokovice, tel. 571 112 042, 603 153 538, e-mail: [email protected] (svoz v záruční lhůtě do servisu a zpět zdarma)
    PH SERVIS, Darwinova 5, Praha 4, tel. 266 310 574, 261 392 015, e-mail: [email protected]
    MECHANIKA PRAHA, Lukášova 5, 130 00 Praha 3, tel. 736 763 622, e-mail: [email protected]

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.