Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Autor: | Vloženo: 09.01.2018 000 10:39 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Problém s mlýnkem v kávovaru

Dobrý den, kávovar nám přestal mlýt kávu. Právě došlo vyjádření z reklamace, že mlýnek vyčistili a seřídili, ale že ji
neuznávají, protože jsme používali špatnou kávu.My jsme ji přitom kupovali ve specializovaném obchodě cena za 1 kg zhruba 600,- kč. 100% arabica. Kamarád používá tu samou kávu a ten samý kávovar a problém nemá. Jsem velmi rozhořčená, nevím, co si mám o tom myslet. Je u těchto kávovarů snad daný typ kávy,který se má používat, a ostatní se nesmí? V návodu se nikde o tom nic nepíše. Prosím vás o váš názor, nevím, jestli si se mohu nějak bránit.Myslím si, že jsme dodrželi všechno, co bylo uvedeno v návodu. Děkuji za váš názor

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    9. ledna 2018

    Dobrý den,

    v takových případech (zaseknutí/ucpání mlýnku) se bohužel se jedná většinou o vadu kávy, ne kávovaru a servis má právo zamítnout záruční opravu. Jednalo se pravděpodobně o nečistotu z kávy, která zapříčinila zaseknutí/ucpání mlýnku (kamínek, dřívko apod.), co bylo příčinou ucpání mlýnku by vám měl sdělit servis.

    Bohužel někdy i kvalitní káva může obsahovat nečistoty....

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (4)

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.