Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Autor: | Vloženo: 09.01.2018 000 14:27 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Neteče voda

Dobrý den, nevím co mám dělat neteče mi voda ani z trysky ani jak se dělá káva. Zkoušela jsem vše možné. Byla bych moc ráda za pomoc. Děkuji

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    9. ledna 2018

    Dobrý den,

    napište nám prosím podrobnosti na e-mail: [email protected]. Kávovar je nový nebo starší? Svítí vám nějaké inkony?

    Děkuji

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Petra

    Petra

    7. února 2018

    Dobrý den,
    Mám stejný problém. Našli jste nějaké řešení?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • DeLonghi Group Zákaznická linka

      8. února 2018 - DeLonghi Group Zákaznická linka

      Dobrý den,

      také vás prosím poprosím o podrobnější popis problému na e-mail: [email protected]. Příčin může být více - kávovar je nový nebo používaný? Svítí či blikají nějaké ikony? Kdy voda přestala téci, nefunguje ani proplach, ani horká voda z dávkovače horké vody? atd.

      děkuji.

      Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.