Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Autor: | Vloženo: 11.07.2018 000 10:05 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Mlýnek kávy

Při objednání kávy vydává mlýnek neobvyklý zvuk, kavu nenamele a vyteče jen voda

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    12. července 2018

    Dobrý den,

    nemáte omylem předvolenou předemletou kávu (regulační kolečko úplně vlevo)? Jestli ne a mlýnek nemele kávu, je pravděpodobně ucpaný buď cizím tělesem, které se může vyskytovat v kávě (kamínek, dřívko) nebo pokud máte nastavený mlýnek na příliš jemné mletí (stupeň 1 nebo 2), pak může být ucpaný i kávou. Je třeba předat kávovar servisu, kde mlýnek rozeberou a vyčistí.

    Kontakty na hlavní servisy DeLonghi:

    Cesk a. s., Jarní 44i, 614 00 Brno, tel. 511 189 989, 733 736 937, e-mail: [email protected]
    PH SERVIS, Darwinova 5, Praha 4, tel. 266 310 574, 261 392 015, e-mail: [email protected]

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
    e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.