Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Autor: | Vloženo: 12.10.2018 000 08:31 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Odvápnění

Dobrý den, mám kávovar již rok a stále se mi nerozsvítila kontrolka pro odvápění. Tudíž nebyl ještě ani jednou odvápňován. V návodu je psáno, odvápňovat pouze když se kontrolka rozsvítí. Je to tak normální? Děkuji

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    12. října 2018

    Dobrý den,

    není to běžné, ale je to možné - předpokládám, že máte nastaven kávovar na nejnižší stupeň tvrdosti vody - tedy č. 1 a kávovar není příliš zatěžován, je to tak? Používáte vodní filtr?

    V každém případě doporučuji cca 1x za 3 měsíce nebo při měkké vodě min. 1x za půl roku preventivně kávovar odvápnit, i když se ještě nerozsvítila ikona odvápňování.

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
    e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Veronika

      12. října 2018 - Veronika

      Děkuji Vám za odpověď, používán je tak 2x do týdne, vodní filtr používám a také nalévám přefiltrovanou vodu, stupeň tvrdosti bohužel nevim, ale tušim, že č.2.

      Kávovar tedy odvápnim, i přesto, že se kontrolka stále nerozsvítila.

      Pěkný den,
      Veronika.


  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    12. října 2018

    Pokud tedy používáte přefiltrovanou vodu i vodní filtr, dokonce máte měkkou vodu, opravdu nemusíte tak často odvápňovat, ale po roce by bylo vhodné preventivně odvápnění provést.

    Pokud budete potřebovat dále poradit, kontaktujte nás prosím na e-mailu zákaznické linky, děkuji.

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
    e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.