Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Autor: | Vloženo: 20.02.2019 000 19:49 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Dobrý den,po odvapneni de longhi blika červená kontrolka.

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    21. února 2019

    Odvápnění ECAM 22.110
    https://www.youtube.com...
    https://www.youtube.com...
    Odvápňování musíte provést přesně podle návodu. Nejprve vysypte kávové sedliny, vylijte vodu z odkapávací nádobky, vyjměte vodní filtr a zapněte kávovar. Poté vlijete do nádobky na vodu 100ml odvápňovače a 1 litr vody - pokud jste již předtím 1 cyklus odvápnění provedli, stačí provést odvápnění s čistou vodou, tzn. 1,1 litru čisté vody. Odvápňování zahájíte stiskem tlačítka "odvápňování/kapky" po dobu 5-ti vteřin, až kontrolka odvápnění zůstane svítit a pára začne blikat. Poté otočíte páčkou páry do polohy I a odvápňování bude probíhat asi 30 minut (střídavě - chvíli voda teče, chvíli se nic neděje). Poté jakmile dojde voda, dáte páčku do polohy 0, naplníte nádobku čistou vodou po MAX a otočíte páčkou do polohy I, provede se proplach. Pak dáte páčku do polohy 0.
    Poté vložte filtr (pokud používáte). Znovu naplňte nádobku čistou vodu po MAX, otočte páčku do polohy I, jakmile kávovar dokončí vyplachování, otočte od polohy 0 a kontrolka "odvápňování" by měla zhasnout. Naplňte nádobku a kávovar je připraven k přípravě kávy. Pokud kontrolka odvápnění v tomto okamžiku stále svítí, pokračujte s proplachováním až do doby, kdy zhasne.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Petr

    Petr

    28. února 2019

    Dobrý den,
    Vyřešil jste problém s blikající kontrolkou po odvápnění a jak. Mám stejný problém.
    Děkuji za každou radu či nápad.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • jirhav

    jirhav

    4. března 2019

    V manualu je chyba v proplachu. Po odvápnění to chce dvakrát čistou vodu,jednou teče z páry a podruhé z kávovaru.Postupovat jak je to tady popsáno.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • DeLonghi Group Zákaznická linka

      4. března 2019 - DeLonghi Group Zákaznická linka

      Dobrý den,

      v manuálu není chyba - u starší modelů Magnifica S byl dříve postup takový, že stačilo provést odvápnění + 1 nádobka čisté vody jako proplach a kontrolka zhasla.

      Nyní u novějších kávovarů Magnifica S (stáří +- 1 rok a méně) je upravený postup odvápnění tak, že se provede odvápnění + 2 x proplach (tedy 2 nádobky čisté vody k proplachu). Pokud po druhém proplachu čistou vodou kontrolka stále svítí, pokračujete v proplachu, dokud kontrolka nezhasne.
      U nových kávovarů by měl být již nový návod, v případě zájmu pište na naši zákaznickou linku, návod vám zašleme.

      Dodržujte tento postup odvápňování:

      Odvápňování musíte provést přesně podle návodu. Nejprve vysypte kávové sedliny, vylijte vodu z odkapávací nádobky, vyjměte vodní filtr a zapněte kávovar.

      Poté vlijete do nádobky na vodu 100ml odvápňovače a 1 litr vody - pokud jste již předtím 1 cyklus odvápnění provedli, stačí provést odvápnění s čistou vodou, tzn. 1,1 litru čisté vody.

      Odvápňování zahájíte stiskem tlačítka "odvápňování/kapky" po dobu 5-ti vteřin, až kontrolka odvápnění zůstane svítit a pára začne blikat. Poté otočíte páčkou páry do polohy I a odvápňování bude probíhat asi 30 minut (střídavě - chvíli voda teče, chvíli se nic neděje).
      Poté jakmile dojde voda, dáte páčku do polohy 0, naplníte nádobku čistou vodou po MAX a otočíte páčkou do polohy I, provede se proplach. Pak dáte páčku do polohy 0.
      Poté vložte filtr (pokud používáte). Znovu naplňte nádobku čistou vodu po MAX, otočte páčku do polohy I, jakmile kávovar dokončí vyplachování, otočte od polohy 0 a kontrolka "odvápňování" by měla zhasnout. Naplňte nádobku a kávovar je připraven k přípravě kávy. Pokud kontrolka odvápnění v tomto okamžiku stále svítí, pokračujte s proplachováním až do doby, kdy zhasne.

      Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
      e-mail: [email protected]



  • Viera Buckova

    Viera Buckova

    4. května 2019

    mam problem s kontrolkou odvapneni mam kavovar od Vanoc poslete mi novy manual?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • DeLonghi Group Zákaznická linka

      6. května 2019 - DeLonghi Group Zákaznická linka

      Dobrý den,

      pokud budete při odvápňování dodržovat výše uvedený postup, odvápnění by se mělo správně dokončit a kontrolka zhasnout.

      U kávovarů s novým postupem odvápnění by měl být i nový manuál. Pokud jej nemáte, rádi Vám jej pošleme - buď nám napište Váš email nebo nás kontaktujte na emailu zákaznické linky DeLonghi.

      Děkujeme.

      Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
      e-mail: [email protected]


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.