Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Autor: | Vloženo: 05.04.2019 000 09:04 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Při proplachování po odvápnění vytéká voda z kávovaru

Po provedeném prvním odvápnění a následném proplachu nám vytékala voda z kávovaru a ne z parní trysky a byla studená. Když byl proces proplachu ukončen (blikala oranžová kontrolka u páry, došla voda v nádržce - červené upozornění) vrátili jsme páčku z polohy I do O, ale kontrolka pro odvápnění stále svítila. Při dalším pokusu o odvápnění (tentokrát jen s čistou vodou) a propláchnutí, protože stále svítila kontrolka pro provedení odvápnění, se situace opakovala a kontrolka nezhasla, i když jsme zase postupovali přesně podle přiloženého návodu i dle návodu na youtube. Zkusili jsme kávovar vypnout, ale při zapnutí kávovaru se kontrolka pro odvápnění zase rozblikala, zkusili jsme také použít parní trysku na páru i vodu (jako když chceme napěnit mléko) a z parní trysky odcházela horká pára a voda, tak jak má. Co máme dělat, aby kontrolka na odvápnění přestala blikat? Co máme dělat, aby voda při proplachu odcházela parní tryskou a nevytékala z kávovaru? Máme kávovar reklamovat? Děkuji za odpověď.

  • 5. dubna 2019 - Oficiální zástupce obchodu ONLINESHOP.cz

    Dobrý den,
    ohledně tohoto problému prosíme o kontaktování servisu Delongi, kontakt na servis Vám zasíláme níže:

    http://www.delonghi-servis.com/

    Děkujeme za Váš dotaz.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    5. dubna 2019

    Dobrý den,

    kontaktujte nás prosím na emailu naší zákaznické linky: [email protected] nebo telefonu naší zákaznické linky: 277 278 664.

    S odvápněním vám rádi poradíme, pokud se by odvápnění nepodařilo i přes naši pomoc, rádi vám pomůžeme s vyhledáním nejbližšího vhodného servisu.

    Děkuji.

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
    e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.