Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Autor: | Vloženo: 26.04.2019 000 11:16 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Kontrolka na odvápnění stále svítí

ECAM20.11X Odvápnění jsem dělala poprvé .Kávovar mám asi měsíc a kontrolka svítila.
Proplachuji již po třetí a stále svítí
díky za info

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    26. dubna 2019

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš dotaz.

    Začněte prosím s odvápňovacím cyklem znovu od začátku dle návodu, pokud jste již min. jeden pokud s odvápňovačem provedla, bude Vám stačit čistá voda.

    Postup odvápnění:
    Odvápňování musíte provést přesně podle návodu. Nejprve vysypte kávové sedliny, vylijte vodu z odkapávací nádobky, vyjměte vodní filtr z nádobky na vodu (pokud používáte) a zapněte kávovar.
    Poté vlijete do nádobky na vodu 100ml odvápňovače a 1 litr vody. (Pokud jste již jednou odvápňování provedli s odvápňovačem a nepodařilo se dokončit, a toto je tedy váš další pokus, stačí dát cca 1,1 litru čisté vody).

    Odvápňování zahájíte stiskem tlačítka "odvápňování/kapky" po dobu 5-ti vteřin, až kontrolka odvápnění zůstane svítit a pára začne blikat. Poté otočíte páčkou páry do polohy I a odvápňování bude probíhat asi 30 minut (střídavě - chvíli voda teče z napěňovače, chvíli z dávkovače kávy, chvíli se nic neděje). Poté jakmile dojde voda, dáte páčku do polohy 0, naplníte nádobku čistou vodou po MAX a otočíte páčkou do polohy I, provede se proplach. Pak dáte páčku do polohy 0.
    Poté vložte filtr (pokud používáte - pokud nepoužíváte, nevkládejte). Znovu naplňte nádobku čistou vodu po MAX, otočte páčku do polohy I, jakmile kávovar dokončí vyplachování, otočte od polohy 0 a kontrolka "odvápňování" by měla zhasnout. Naplňte nádobku a kávovar je připraven k přípravě kávy. Pokud kontrolka odvápnění v tomto okamžiku stále svítí, pokračujte s proplachováním až do doby, kdy zhasne (tedy opět naplnit nádobku čistou vodou, otočit páčku do polohy I).

    V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince.
    Děkuji a přeji hezký den.

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
    e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
    • Dagmar Peclinovská

      26. května 2019 - Dagmar Peclinovská

      Dobrá rada.Povedlo se kontrolka nsvítí a vesele dělám kávu dál.
      Díky povedlo se naschle


    • DeLonghi Group Zákaznická linka

      27. května 2019 - DeLonghi Group Zákaznická linka

      Dobrý den,

      výborně, to jsme rádi, že se odvápnění podařilo.

      Děkujeme za informaci a přejeme hezký den.

      Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
      e-mail: [email protected]


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.