Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Autor: | Vloženo: 01.01.2020 000 01:23 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Nefunkční průtok vody

Dobrý den, včera jsem zakoupil tento kávovar, vše dle návodu zapojil a zprovoznil, chtěl jsem začít připravovat kávy, ale voda se nedostala vůbec k namleté kávě a tudíž žádná káva se ani jednou z 10 pokusů různých režimů nekonala. Vše ostatní funguje (mlýnek, horká voda, napěňovač mléka, dávkování množství kávy)..jen ta voda neprochází systémem pro kávu..ani čistící režim nic neodhalil a neodstranil. Poznámka na závěr, neměl jsem nainstalovaný filtr (změkčovač vody)-nebyl součástí balení, nicméně podle dokumentace, není nezbytný pro funkci kávovaru. Vodu z nádoby na vodu, lze bez potíží vypouštěním ventilem vypouštět. Poslední info: po otevření servisních dvířek pro čištění vnitřního mechanismu, je celý mechanismus vždy ve spodní poloze a kolmo k zemi, takže se nedá ani vyjmout a případně zkontrolovat. Myslím, že by měl být minimálně vytočený o 45° doleva a trochu vytažen nahoru.
Děkuji za případnou reakci a radu, nicméně reklamace tento přístroj určitě nemine.

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    24. ledna 2020

    Dobrý den,

    předpokládám, že máte kávovar již zprovozněn.

    Kávovar je třeba zprovoznit - tzv. zavodnit - zkuste prosím zvolit výdej horké vody - otočit páčkou napěňovače do polohy I. a nechat vytékat horkou vodu - cca 250 ml - pokud teče, zkuste proplach kávových trysek (krátce stisknout tlačítko pro "odvápnění"), pokud poteče voda přes kávové trysky, můžete zkusit přípravu kávy.

    Spařovací jednotka se dostane do správné pozice pro vyjmutí pouze pokud kávovar správně vypnete - tzn. tlačítkem vepředu.

    V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince.
    Děkuji a přeji hezký den.

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
    e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.