Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Autor: topes | Vloženo: 04.12.2020 000 05:44 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

topes

topes

Mlýnek málo mele

Dobrý den, mlýnek mele málo kávy, kolečko je na maximum,ale káva není silná, nevíte náhodou čím to je ? Stále bliká odvápnění i po údržbě

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    4. prosince 2020

    Dobrý den,

    pokud bliká kontrolka odvápnění, pak nebyl cyklus odvápění dokončený do konce, konec cyklu poznáte podle toho, že kontrolka zhasne.
    Doporučujeme provést znovu odvápnění, dokončit ho do konce a doporučujeme vyčištění spařovací jednotky, na které mohou zůstávat zbytky kávy, což způsobuje krátké mletí mlýnku.

    Napište nám prosím do emailu zákaznické linky, rádi Vám pošleme ke všemu podrobné postupy a videa.


    Děkuji a přeji hezký den.


    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
    e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • topes

      9. prosince 2020 - topes

      děkuji, ale nerozumím, proč mi navrhujete napsat na váš zákaznický mail, když se mi pak nikdo neozve :-)


    • DeLonghi Group Zákaznická linka

      9. prosince 2020 - DeLonghi Group Zákaznická linka

      Dobrý den, Váš dotaz by již zodpovězen (do 3 pracovních dnů). Omlouváme se, ale v současné době zaznamenáváme na naší zákaznické lince obrovské množství dotazů kvůli předvánočním nákupům dárků.
      Snažíme se odpovídat jak nejrychleji je to možné.
      Děkuji a přeji hezký den.


      Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
      e-mail: [email protected]


    • topes

      9. prosince 2020 - topes

      děkuji, již jsem dostal odpověď


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.