Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Autor: Jan Richter | Vloženo: 13.12.2020 000 13:53 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Jan Richter

DeLonghi ECAM 22.110 B

Dobrý den, u kávovaru DeLonghi ECAM 22.110 B se po 1. roce používání začala tvořit pod kávovarem louže vody, která vytéka mimo misku. V servise bylo zdarma přetěsněno,ale nyní je to stejné po dalším roce používání kávovaru 4x denně.
Nejedná se o nějakou systémovou závadu výrobku jak tvrdil pán v servisu?

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    23. prosince 2020

    Dobrý den,

    Doporučuji kávovar pravidelně dle návodu odvápňovat s použitím přípravku EcoDecalk a kontrolu kávovaru v servisu, jistě Vám servisní technik vysvětlí co se s kávovarem děje.

    V případě dalších dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat.

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.