Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B
Autor: Vratislava Illichova
|
Vloženo: 06.01.2021 000 14:13
|
Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B
Dobrý den, mám kavovar delonghi dinamica a používám ho asi 1 rok. Kavovar začal hlásit, ze musím vložit sparovaci jednotku přestože je uvnitř. Proč?
-
20. ledna 2021
Kolego, mám typ Magnifica S ECAM 22.110 B. Zkoušel jsem simulovat Váš stav – vyjmul jsem spařovací jedntotku, vše uzavřel.. zapnul.. přístroj se nezapne (nenaskočí oranžová a pak ani zelené kontrolky) a je jen aktivní kontrolka červený vykřičník v trojúhelníčku. Tak nevím jakou hlášku na displeji vůbec máte?? Jak Vám přístroj hlásí, že je třeba vložit tu spařovací jednotku. F
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
20. ledna 2021 -
Vratislava Illichova
Ale já jsem psala, ze je sparovaci jednotka UVNITŘ!!!! Zapnu kavovar, vyplácené se a hlásí”vložte sparovaci jednotku, i když tam je.
-
20. ledna 2021 -
Registrovaný uživatel
Jsem psal, že jsem dělal SIMULACI, jak by vypadala hláška pokud není vložena spař jednotka.
Ale vidím, že Vy jste v tématu poradny presovačů Magnifica S ECAM 22.110 B, Vy máte řadu Dinamica, tudíž nemohu pomoci.
--
Ale jen doporučuji ověřit zda spař jednotka je správně zasunutá, zacvaklá a zavřeny dvířka. Případně po vyjmutí spař jednotky, řádně vyčistit dostupný otvor, kde byla tato jednotka. F
-
20. ledna 2021 -
Registrovaný uživatel
Hláška – Vložte spařovací jednotku:
ale spařovací jednotka je vložena,
chyba je tedy ve špatné funkci posuvu spařovače.
---
Chyba motoru, chyba na dráze, chyba ukotvení dráhy posuvu, nečistota a pod. Nejčastější příčinou jsou zrnka kávy, které byly vhozeny otvorem pro mletou kávu a uvízly v dráze posuvu spařovače. Oprava vyčištění dráhy spařovače.
Zkuste vše řádně čistit.
-
DeLonghi Group Zákaznická linka
26. února 2021
Dobrý den,
pokud nepomůže vyčištění spařovací jednotky (čistou vodou), pak doporučujeme servis, zřejmě bude potřeba regenerace spařovací jednotky.
Svůj nejbližší servis si můžete vyhledat zde: https://www.delonghi.com...
V případě dalších dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat.
Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
e-mail: [email protected]
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.