Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Autor: Tereza | Vloženo: 15.01.2021 000 22:44 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Tereza

Kávovar nelze zprovoznit

Dobrý den, dnes jsme s přítelem zakoupili kávovar De’longhi Magnifica S ECAM 22.110 b, ale nejde nám zprovoznit. Když jsme nalili do nádržky vodu, kávovar jsme zapojili, blikala kontrolka páry, tak jsme postupovali podle návodu a otočili knoflík páry na I, ale vůbec nic to nedělá, žádná voda neteče. Rozsvítili se tři červené kontrolky a dál se nic neděje. Nevíme co s tím. Nevíte někdo jak dál postupovat nebo co děláme špatně?

  • 19. ledna 2021 - Oficiální zástupce obchodu ONLINESHOP.cz

    Dobrý den,


    bohužel pokud bylo postupováno dle návodu, můžeme Vám jedině poradit se obrátit přímo na Vašeho prodejce s reklamací.


    Děkujeme za Váš dotaz.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Registrovaný uživatel

    Registrovaný uživatel

    20. ledna 2021

    No, si myslím, že i pro 1 najetí je nutno nasypat kávu do násypky, i když to není v manuálu.
    Za další, když se otočí tlačítko na páru dříve, asi je potřeba ještě vydržet, než se více nahřeje - časová prodleva.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    19. února 2021

    Dobrý den,

    pravděpodobně již máte vyřešeno, dotaz je staršího data.

    Pro doplnění: Ano, postupujete správně, pokud se to nepodaří vícekrát, postup zkuste opakovat, pokud voda z napěňovače nezačne téci ani po více pokusech, pak je třeba obrátit se na servis.
    Při zprovozňování určitě kávu nepotřebujete.


    V případě dalších dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat.

    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
    e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.