Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Autor: Michal Zbranek | Vloženo: 05.04.2022 000 09:52 | Témata: Poradna DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B

Michal Zbranek

Michal Zbranek

Spařovací jednotka chybí v balení

Dobrý den, kávovar jsme vybalili a zjistili, že na místě spařovače není nic. Má být spařovač v balení, nebo třeba v krabici mimo kávovar? Je možno, že nám prostě chybí?

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    29. dubna 2022 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,
    doporučuji kávovar zkusit zapnout, spařovací jednotka může být v takové poloze, kdy ji nevidíte. Pokud bude kávovar hned po zapnutí hlásit chybu, pak tak zřejmě opravdu není. V tom případě určitě kávovar reklamujte u prodejce.
    Děkujeme
    S pozdravem
    Zákaznická linka DeLonghi

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 5. dubna 2022 - Oficiální zástupce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Dobré dopoledne,

    spařovací jednotka je vždy přímo v kávovaru - pokud není, reklamujte kávovar tam, kde jste jej zakoupili. Ve výjimečných případech se může stát, že některá ze součástí kávovaru chybí.

    S pozdravem

    Michal Jirek
    ČERSTVÁ KÁVA

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.