Poradna DeLonghi PrimaDonna Elite Experience ECAM 650.85.MS

Autor: Robert Krpupa | Vloženo: 03.07.2020 000 21:29 | Témata: Poradna DeLonghi PrimaDonna Elite Experience ECAM 650.85.MS

Robert Krpupa

Robert Krpupa

Aplikace coffee link nefunguje spravne

Dobrý den. v popisu je ze mužu upravovat a vytvářet nové nápoje, nicméně když se připojím k přístroji mobilem tak při pokusu o změnu parametrů mi napíše ze upravit lze pouze kávovaru. kdyz se pokusím vytvořit úplně nový nápoj neumožní mi navoleni objemu nápoje. navic i když vytvářím nápoj bez mléka tak po spuštění začne téct mléko. zkoušel jsem na více mobilech, na androidu i iOS. pořád stejný výsledek. neni zapotřebí nějaké nastavení nebo povolení zmeny nápojů?
Děkuji za radu.

  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    9. července 2020

    Dobrý den,

    zkuste nám prosím napsat do emailu zákaznické linky, jaký máte typ mobilního telefonu, zda jste zkoušel aplikaci i na jiném telefonu či tabletu a další podrobnosti, budeme se situací zabývat.
    Děkuji
    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
    e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (2)
    • Robert Krpupa

      11. července 2020 - Robert Krpupa

      již nahoře jsem psal ze jsem zkoušel na více typech mobilů.... s androidem, i na tabletu appleiPad.. všude stejný problém. ale po přečtení komentářů pod aplikací v google play je evidentní že nejsem jediný kto má s aplikací problémy, spíše to vypadá že těch kterým . to funguje je menšina. U přístroje za 45000 Kč je to docela tristní. Psal jsem i na podporu deLonghi ale moc mi neporadili, maximálně resetovat přístroj a reinstalovat appku, což jsem samozřejmě již před tím udělal včetně vymazání dat z mezipaměti. Spíše jsem doufal že mi nějaký uživatel pořadí co s tim. od podpory de Longhi jsem.se moc pomoci nedočkal.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.