Poradna Krups Essential EA810B70

Autor: Michal Bodnár | Vloženo: 01.10.2022 000 13:05 | Témata: Poradna Krups Essential EA810B70

Michal Bodnár

Clean a calc zároveň blikají

Dobrý den, kávovar po mě jen odvápnění ještě nikdy nechtěl, čištění dělám hned jak si to vyžádá, ale teď v poslední době minimálně dvakrát za den se rozblikají kontrolky clean a calc zároveň, chápu proplach, ale je divné, že se to opakuje dvakrát za den.

  • Jarda

    Jarda

    2. října 2022

    Krups Evidence Eco EA897B10 - mám podobný problém, přístroj chce neustále dokola čistit pomocí tablety. Provedeno již 3x jen během dneška, přístroj používáme cca 4 dny. Pokaždé když je použito mléko, tak čistíme. Nevíte kde je problém, resp. je to nareklamaci?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Eva Šimicová

      18. dubna 2023 - Eva Šimicová

      Máme ten samý problém a už nás to nebaví, i když kávičku dělá dobrou. Co jsem zjistila, tak za vadu pro reklamaci to neuznávají, nicméně nějaká konstrukční vada to bude. Dnes odpoledne místo kafe stále "čistíme" úplně čisťoučký kávovar. Tohle vědět dřív, tak ho nekoupím.


    • Petr Polák

      18. dubna 2023 - Petr Polák

      Zdravím. Já to vyřešil následovně. Prostě jsem blikání ignoroval a nic jsem necítil a světě div se, po pár ignoracích to přestalo. Už asi 3 měsíce bez jediného zablikání. Zkuste.


    • Krups

      18. dubna 2023 - Oficiální zástupce značky Krups

      Dobrý den, paní Šimicová,

      problémy s čištěním nás velmi mrzí. Často důvedem bývá nedokončený dlouhý proplach, který popisujeme níže.

      Nebo se nám prosím ozvěte na e-mail [email protected], rádi se vám pokusíme poradit.

      Tým KRUPS


    • Jaroslav Vondracek

      18. dubna 2023 - Jaroslav Vondracek

      Je to tak. Muzu potvrdit. Staci radne dokoncit to co chce a pak to sa pokoj. Jedine co to chce po dvou davkach mlecneho kafe vycistit automatem mlecne trysky. Jinak hlavu s tryskama cistim rucne tak po 30-50 davkach jen ze "slusbosti". Cisteni tabletou jsme delali cca 2x za posledni prok, odvapneni jsem delal taky dvakrat za pulrok a to mame velmi tvrdou vodu. Jinak bile hlasky cisteni lze ignorov as t zmacknutim noveho vuberu kavy. Cerveme hlasky nelze ignorovata jenutne dokoncit vsechny nasledne krokydle pokynu a navodu. Uzijte si kafe :)


  • 3. října 2022 - Oficiální zástupce značky Krups

    Dobrý den, pane Bodnáre,
    pokud Vám na kávovaru blikají současně kontrolky Clean (vyčištění) a Calc (vodní kámen) znamená to, že je požadováno dlouhé vypláchnutí. Postup najdete v návodu na straně 130: Vyjměte, naplňte a vraťte na místo zásobník na vodu.
    Pod kávové trysky a parní trysku umístěte nádobu o objemu minimálně 0,6 l. Spusťte program dlouhého propláchnutí stisknutím tlačítka . Kontrolky 'CLEAN' a 'CALC' přestanou blikat a rozbliká se kontrolka. Jakmile je dlouhé propláchnutí u konce, kontrolky 'CLEAN' a 'CALC' zhasnou, kontrolka přestane blikat. Váš přístroj je připraven k dalšímu použití. Kávovar po vás může požadovat vyprázdnění zásobníku na kávovou sedlinu.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Martin

      20. října 2022 - Martin

      Dobrý den,

      kávovar požaduje dlouhé vypláchnutí. Při stisku příslušného tlačítka však po krátkém (pravděpodobně) propláchnutí trysky na mléko začnou blikat všechny spodní kontrolky. Dál nelze jakkoliv postupovat.

      Prosím o radu, jak situaci vyřešit.

      Děkuji.


    • Krups

      20. října 2022 - Oficiální zástupce značky Krups

      Dobrý den,

      jak je uvedeno výše, dlouhé propláchnutí je vyžadováno, když se rozblikají kontrolky 'CLEAN' a 'CALC' a svítí kontrolka zapnutého přístroje. Proplach spustíte příslušným tlačítkem. Krátké stisknutí spustí propláchnutí kávového okruhu, které trvá přibližně 2 minuty a vypustí okolo 40 ml vody. Při dlouhém stisknutí (3 sekundy) se spouští propláchnutí parního okruhu, kdy je spotřebováno přibližně 300 ml vody.

      Pokud vám blikají všechny kontrolky, jedná se o funkční chybu kávovaru. Prosím, kontaktujte vámi vybraný servis - https://www.krups.cz....

      Tým KRUPS


  • Petr Polák

    Petr Polák

    24. října 2022

    Projevuje se mi to samé. Už pár měsíců mi 15x denně tyto kontrolky blikají a přesto, že provedu čištění a to i s tabletkou dlouhé čištění, tak stejně blikají. Měl jsem stroj i v servisu a prý se jim za 14 dní závada neprojevila. Přišlo ze servisu a hned opět blikalo. Už jsem z toho nešťastný.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Krups

      1. listopadu 2022 - Oficiální zástupce značky Krups

      Dobrý den pane Poláku,

      to nás velice mrzí a rádi bychom Vám pomohli. Proto prosím pošlete na tento email [email protected] číslo servisního protokolu a zkontaktujeme Vás se servisem.

      Tým KRUPS


  • Šárka Ledvinová

    Šárka Ledvinová

    1. prosince 2022

    Dobrý den, mám stejný problém, proplach jsem udělala již 7x za sebou, ale kontrolky Clean a Calc stále blikají. Kávovar máme od léta a pravidelně jsem ho čistila. Typ kávovaru je Espresseria EA80 EA81. Děkuji za odpověď Ledvinová

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • MaName

    MaName

    26. prosince 2022

    Dobrý den, mám naprosto totožný problém. Nový kávovar byl zapojen dle manuálu a po 3 kávách začalo blikat clean+calc zároveň, bylo tedy provedeno dlouhé propláchnutí, nicméně jakmile skončilo, začalo znovu blikat clean+calc...bylo to tedy znovu propláchnuto a po skončení zase začalo zase blikat clean+calc. Žádné řešení krom reklamace tady asi není, co?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Šárka Ledvinová

      27. prosince 2022 - Šárka Ledvinová

      Už jsem ho vrátila. Krupse již nechci, měla jsem již 3 a po nějaké době stejný problém. Pořídila jsem jinou značku.


    • Krups

      9. ledna 2023 - Oficiální zástupce značky Krups

      Dobrý den, rádi Vám s kontrolou přístroje pomůžeme v některém z našich autorizovaných servisů, kde kávovar posoudíme.
      https://www.krups.cz...


    • Petr Polák

      10. ledna 2023 - Petr Polák

      Asi tak, že jsem dal kávovar do servisu, který mi byl po 14.dnech vrácen prý bez zjištění závady. Jen co jsem ho vybalil, tak se opakovalo to samé. Takže servis podle mě na to kašle.


  • Monika Zavoralová

    Monika Zavoralová

    14. ledna 2023

    Dobrý den,mám stejný problém, kávovar Krups Quattro Force jsme pořídili k Vánocům a hned po prvních třech kávách, neustále blikají calc +clean, stroj jsme reklamovali, 29.12.2022 poslali do servisu a přišel nám zpět po 14 dnech, jako neuznána záruka, s tím že byla provedena kalibrace a vyčištění. Po udělání čtyř káv opět bliká, i po spuštění dlouhého proplachu. Lze požadovat vrácení peněz nebo výmenu přístroje, nebo se musí opět poslat do servisu? Monika Zavoralová

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Petr Polák

      14. ledna 2023 - Petr Polák

      No koukám, že Krups jsou neskutečné šmejdy. Asi jsou v serisech poučení, že tento problém není závada. Firma Krups a obchody co je prodávají, by se měli stydět.


    • Krups

      26. ledna 2023 - Oficiální zástupce značky Krups

      Dobrý den, moc nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Prosím, zašlete nám na e-mail [email protected] kopii servisního protokolu. Obrátíme se na konkrétní servis s žádostí o záznam o opravě a dané závadě, abychom Vám mohli poradit správný postup. Předem moc děkujeme a omlouváme se. Tým KRUPS


    • Petr Polák

      26. ledna 2023 - Petr Polák

      Po pravdě mi přišel s kávovarem jen papír ve formátu A4, kde bylo ručně napsané, že závada se neprojevila. Když jsem pak stroj zapnul a viděl jsem, že kontrolky opět blikají, tak jsem se doslova naštval a ten cár papíru vyhodil. Takže nemůžu sloužit.


    • Krups

      26. ledna 2023 - Oficiální zástupce značky Krups

      Dobrý den, pane Poláku, můžeme kontaktovat servis a požádat je o vyjádření, pokud máte zájem. Pokud ano, budeme potřebovat na zmíněný e-mail [email protected] zaslat doklad o nákupu kávovaru, z jakého čísla/e-mailu jste se servisem komunikoval, datum opravy, název/adresa servisu. Tým KRUPS


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.