Nákupní rádce
poradna Philips EP 5334/10
Uzavřené dotazy
René Gruszewski
Počítadlo prodaných káv
25. listopadu 2020
Dobrý den,má tenhle kávovar počítadlo stavu počtu udělaných káv ?Děkuji
1 odpověď
Ludmila Honzárková
Dobrý den. Všechny kontrolky blikající červeně. Pr...
28. srpna 2023
Kávovar je vyčištěný, promazaný, vyměněný Aquq filtr. A nic. Děkuji za odpověď.
1 odpověď
Galba
Rezim demo
18. července 2023
Nejde to vypnou z rezimu demo ani vypnutim ani vytazenim napajeciho kabelu c o s tim? Driv pomohlo 2-3x vypnout ted uz nee
1 odpověď
Anonym
Funkce "pre-ground coffee"
13. července 2022
Váš manuál mi v otázce odmašťování tohoto kávovaru nepomohl, jelikož jsem se zasekla v bodě "...a vyberte funkci přípravy pre-ground coffee (mletá káva)". Po přečtení hledám tlačítko s touto funkcí, které (světe div se) ...
1 odpověď
Jiří
Nejde zapnout
13. července 2021
Dobrého dne přeji, kávovar z ničeho nic přestal fungovat. Nejde tlačítkem vůbec zapnout. Kabel i hlavní vypínač je v pořádku. Děkuji
2 odpovědi
Lucie Panchártková
1 odpověď
Tereza Burgetová
Blikáni všech světel červeně.
25. dubna 2021
Po zapnutí se kávovar zahřívá a bliká klasicky zelené a po nějaké době začnou všechny kontrolky problikávat červeně.
1 odpověď
Roman Procházka
Po vypnutí bliká vypínač červeně.
2. prosince 2020
Dobrý den, po vypnutí bliká vypínač červeně, to je v pořádku? Proplachová voda teče i do šuplíku sedliny a udělá se z toho kejda co nejde normálně vyklopit do koše. Delonghi nám dělal "puky" a nikdy v přihrádce na sedli...
1 odpověď
Mletá káva
25. ledna 2020
Mohla bych se zeptat kde najdu kolonku v menu pro mletou kávu ''pre-ground coffee '' ? Nikde tam není.
1 odpověď
Partner sekce Automatické kávovary
Na vaše otázky v této sekci odpovídá Onlineshop.cz