Poradna Philips HD 8917/09

Autor: | Vloženo: 21.10.2018 000 18:40 | Témata: Poradna Philips HD 8917/09

Vyměnili jsme aqua clean přesně dle návodu a nezobrazilo se to na displeji.

  • 22. října 2018 - Oficiální zástupce značky Philips

    Dobrý den,
    neprovedla jste zřejmě potvrzení aktivace filtru v nabídce přístroje. Kávovar automaticky nerozpozná, zda se právě vložil nový filtr. Potvrďte aktivaci filtru v nabídce přístroje. ( Stiskněte tlačítko MENU (Nabídka), přejděte dolů na možnost AQUACLEAN FILTER (Filtr AquaClean) a výběr potvrďte stisknutím tlačítka OK. )
    S pozdravem
    Philips

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Světlana Pecháčková

      22. října 2018 - Světlana Pecháčková

      Částečně. Musi se projet celý proces decaltifikace až do konce, což jsme nejdřív nepochopili a ukončili jej předčasně.


    • Philips

      22. října 2018 - Oficiální zástupce značky Philips

      Dobrý den,
      pokud se na displeji zobrazí zpráva „START CALC CLEAN“ (Spustit čištění vodního kamene), je třeba přístroj nejprve zbavit usazeného vodního kamene. Vyjměte filtr AquaClean před odstraněním vodního kamene a po dokončení akce ho vložte zpět.
      S pozdravem
      Philips


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.