Poradna Automatické kávovary


Autor: | Vloženo: 21.01.2014 000 13:32 | Témata: Poradna Automatické kávovary

Záruční oprava

Dobrý den, obracím se na vás s dotazem ohledně opravy kávovaru DeLONGHI ECAM 23.450 S. Kávovar byl zakoupen 9.10.2012 pro pohostinství, prostřednictvím internetového obchodu.
Jedná se o hlášení na displeji - např. zasunout zásobník na vodu - zásobník je ale zasunutý; vyprázdnit zásobník na sedliny - ten je ale prázdný; zasunout spařovač vody - je zasunutý, a káva se vařila už před tímto hlášením, takže s ním nebylo hnuto; hlášení příliš jemně napleto - přestože je už ale je nastaveno na nejhrubší mletí. Při zapnutí někdy kávovar hlasitě "šrotuje".

Platí záruční doba 2 roky?Na dodacím listě je totiž uvedeno, že pro podnikatele platí záruční doba půl roku.

Předběžně mi bylo sděleno, že by oprava mohla stát kolem 3000 Kč.

  • ELSPOT.net

    ELSPOT.net

    13. února 2014

    Dobrý den,
    toto espreso opravdu není určeno pro pohostinství. Nejhorší je, že tento přístroj obsahuje statistiku počtu uvařených káv a dá se lehce zjistit že nebyl používán v domáctnosti. Zkuste ho reklamovat jako soukromá osoba, ne jako firma. (pokud nemáte firmu uvedenou v nákupním dokladu)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.