Poradna Automatické kávovary
Záruční oprava
Dobrý den, obracím se na vás s dotazem ohledně opravy kávovaru DeLONGHI ECAM 23.450 S. Kávovar byl zakoupen 9.10.2012 pro pohostinství, prostřednictvím internetového obchodu.
Jedná se o hlášení na displeji - např. zasunout zásobník na vodu - zásobník je ale zasunutý; vyprázdnit zásobník na sedliny - ten je ale prázdný; zasunout spařovač vody - je zasunutý, a káva se vařila už před tímto hlášením, takže s ním nebylo hnuto; hlášení příliš jemně napleto - přestože je už ale je nastaveno na nejhrubší mletí. Při zapnutí někdy kávovar hlasitě "šrotuje".
Platí záruční doba 2 roky?Na dodacím listě je totiž uvedeno, že pro podnikatele platí záruční doba půl roku.
Předběžně mi bylo sděleno, že by oprava mohla stát kolem 3000 Kč.
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.