Poradna Automatické kávovary
-
30. září 2010
Dobrý den
Odpověděl vám někdo ?
Sestra má ten samý problém.
Děkuji
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
1. října 2010 -
Jana Reichová
Dobrý den,
zatím se mi nikdo neozval, sháněla jsem servis po záruce a bylo mi řečeno, že jedině Ostrava nebo Praha. Nejpravděbodobnější příčina se zatím jeví špatné čištění a odvápnění, protože jsme kávovar rozdělali a zjistili jsme, že tablety se dostatečně nerozpustily, jestli budu vědět víc, ozvu se.
-
7. října 2010
Dobrý den,my jsme reklamovali Krupsy již dva,naštěstí oba ještě v záruce-vrátili nám peníze-pokaždé to ukazovalo nějakou chybu,prý jsou hodně poruchové-již k té značce nemám důvěru.Ale také jsem ještě jiný nekoupila,mám docela obavy,že by to dopadlo stejně...
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
7. října 2010 -
Jana Reichová
Děkuji za zprávu. Já jsem byla s tímto kávovarem spokojená dva roky a dva měsíce, zvykli jsme si na dobrou kávu a teď čekáme, co na to opravář, doufám, že to dá dohromady
-
8. října 2010
Kávička výborná,taky bych si dala-pijeme teď instant...Přeji dobré pořízení,i když myslím,že to bude finančně náročnější.Dejte vědět,zdravím.Ji
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.