Poradna Automatické kávovary
-
DeLonghi Group Zákaznická linka
8. února 2019
Dobrý den,
pokud vám kávovar po provedení odvápnění stále svítí, nebyl dodržen správný postup a kávovar tak nedokončil proces odvápnění.
Je nutné začít s odvápňováním znovu a to přesně podle návodu (při tomto dalším pokusu již stačí bez odvápňovače).
Kontaktujte nás prosím na emailu zákaznické linky a uveďte jaký model kávovaru máte, rádi vám s postupem poradíme.
Hezký den.
Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
e-mail: [email protected]
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano (1)
- Ne
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.